Tuesday, July 19, 2016

Ulasan EBOOK Belajar Asas Blog

EBOOK BELAJAR ASAS BLOG

Teks : Siti Shawalriah Binti Sharif
Foto : ABDR

Assalamualaikum W.B.T




Ebook Belajar Asas Blog merupakan satu ebook yang terbaik untuk membantu dan menanbah ilmu kepada sesiapa yang berminat dan mahu belajar mengenai penulisan. Meneliti ebook yang telah saya baca, banyak penulis blog menyatakan kejayaan selepas mempelajari asas blog dan penulisan yang teratur serta mudah difahami oleh pembaca. Malah melalui penulisan blog, mereka menjadi antara yang terkenal di alam media sosial sekarang ini. Apa yang sangat penting dalam penulisan blog adalah konsisten dan bijak menguruskan masa. 

Alhamdulillah, banyak kebaikan dan panduan yang diperolehi. Antaranya adalah ilmu yang bermanfaat yang dikongsikan melalui pengalaman penulis blog itu sendiri. Penulisan yang santai dan mempunyai ilmu mampu memikat  dan seterusnya menambat hati pembaca untuk membaca artikel-artikel lain yang dikongsikan.

Melalui penulisan blog, bukan sahaja kita berkongsi pengetahuan dengan orang lain malah mampu meningkat taraf sosial seseorang. Melalui penulisan blog juga, kita boleh berkongsi kemahiran yang kita ada seperti kebolehan menjahit. Apabila orang lain mengenali kemahiran yang kita ada, maka kita ada peluang untuk menjana pendapatan sampingan. Selain itu, dengan blog, kita boleh buka perniagaan online yang mampu menjana pendapatan yang lumayan.

Dalam apa bidang sekalipun, kalau kita berusaha bersungguh-sungguh dan istiqamah dalam apa yang kita lakukan ianya pasti akan membuahkan hasil. bak kata pepatah, di mana ada kemahuan pasti ada jalannya. Saya berharap melalui pembelajaran asas blog ini,dapat membantu saya mencapai matlamat dan kejayaan yang diimpikan. Seperkara lagi, melalui blog ia dapat menyuntik motivasi apabila kita membaca kisah kejayaan orang lain di blog mereka. Dengan adanya ebook ini, ianya mampu membawa kita melangkah dengan lebih jauh dengan penuh matlamat, istiqamah serta bijaksana dalam mengejar cita-cita dan kejayaan

Sekian Terima Kasih, jumpa lagi :-)


No comments:

Post a Comment

IKATAN UKHWAH IBU-IBU TAMAN TECHNO CITY KTC 3

SEMANGAT KEJIRANAN LUAR BIASA Teks : Siti Shawalriah Binti Sharif Foto : Koleksi Ibu-Ibu KTC 3 Assalamualaikum W.B.T Sudah hampir 3 t...